luni, 27 aprilie 2009

This is WHY !!!

Hey! Ce mai faceţi? N-am avut ce să scriu sau de ce să scriu în ultimul timp, dar azi am avut parte de o "revelaţie" [da, am multe d-astea pe zi ;) ].

Treaba e asa:
-cum să nu fiu singură când toti baietii pe care ii vad sunt emo, ţărani sau d-ăia din rasa "de puta madre" ?
-cum să nu "salivez" la diverse persoane publice (da' doar câteva), care par a avea şi un "conţinut" şi nu numai o coajă seacă [you know, în liceu se face teoria formelor fără fond]

Şi totuşi .... sor-mea mă acuză de "pasiuni adolescentine" . Ce vreţi, am pretenţii, oricine are!
Aaa, că unii nu ar avea motive să aiba pretenţii, pentru că sunt "sub zero" , e deja altă bubă.

Cum e asta frate : )) ... ăla cu bube în cap îi arată sănătosului că are iritaţie :)) (am zis asta că mi-am amintit de o conversaţie de 2 minute cu o persoană care nu merita efortu')

Revenind, mai există tipi sanatoşi, cu capu' pe umeri, cu materie cenusie [şi cu dorinţa de a o utiliza ;) ], cu principii... şi cu calităţi fizice (că nici astea nu sunt de prisos)... ?

Cred că am pretenţii decente, şi dacă întamplator în descrierea mea se încadrează o anumită persoană (pe care am placut-o chiar înainte să o văd :P ) nu e vina mea .... şi nu sunt nici adolescentă ... it's just the way it is !

Promit că o să "casc" bine ochii, poate o să văd un tip normal !

PS: Pentru toţi cei care vor să mă eticheteze frustrată : Dude, bite me! I know what i'm talkin' about!


Have an awesome day!

Niciun comentariu: