joi, 19 martie 2009

[aproape] vine primăvara ... şi doar eu mă prind de asta :))

Stau şi mă gândesc (da, fac asta) .... CÂT DE TARE! A venit anotimpul ăla mişto, când nu e nici prea cald, nici prea frig; nici prea multă lume pe stradă, nici prea puţină; nici prea multă verdeaţă, nici prea puţină .....
Anotimpul ăsta e ca "femeia fără semnalmente" din B.D. , ceea ce mi se pare de-a dreptu' spectaculos.

Mie îmi place primăvara din alte motive: E perioada în care tipii drăguţi, care probabil au hibernat ori şi-au ascuns moacele simpatice sub căciuli, îşi fac iar apariţia :)
Poate de vină sunt (şi) hormonii mei, sau poate nu ... Oricum asta e perioada în care mă "îndrăgostesc" de 3-4 ori pe zi. E ceva ce nu poate fi exprimat decât la/prin superlativul absolut : CEL MAI FRUMOS (lucru/sentiment).

Sunt exact ca un copil în magazinu' cu DULCIURI... Văd! Aş vrea să iau şi acadeaua aia mare şi colorată, şi ciocolata aia cu lapte parcă arată yummy... Uuuuuu, nuga! ...ba nu, vreau tort!
Până la urmă mă las pagubaşă, de teamă să nu mi se facă rău de la atâta 'dulceaţă'... Rămân doar cu gândul la cât de bune ar fi fost dulciurile alea... ( Yup, it's exactly what you're thinking... dulciuri = eufemism pentru... well, dacă ai ajuns aici, cred că te prinzi şi fără să mai detaliez;)

Că tot veni vorba de chestii dulci, am pus ochii pe un puşti (cred că e anu' 2; minor nu are cum să fie, deci nu intru la corupere... Lucky me! :))).
Cred că nu e tocmai corect să zic "am pus ochii"... că nu îl vreau, îl găsesc doar teribil de simpatic: moacă de kid, ochişorii ăia mari şi verzi, uşor agitat (când e însoţit de colegi) şi foarte calm când e sigurel... E interesant ... Aş sta şi m-aş uita la el ore în sir... Dintr-un motiv sau altul [ambele la fel de necunoscute mie:) ], puştiul ăsta mă fascinează... Am zis, numa' bun de pus în vitrină :)

....şi acum dispar sa îmi găsesc de lucru [că m-a lovit pofta de o ţigară, şi eu m-am cam lăsat de fumat]... şi aşa mi-a amorţit aproape fiecare centimetru de os/carne/grăsime/muşchi .... alege si tu varianta mai drăguţă :D


Hope you'll have an awesome SPRING!

... yours truly, Dana

Niciun comentariu: