vineri, 20 februarie 2009

(Good) ghosts from the past ...

M-am culcat aseară pe la nu ştiu ce oră. M-am trezit azi la 11, adică m-a trezit sor-mea cu un telefon, nu mai ştiu ce am vorbit, eram prea adormită.
M-am dus pe la bunica mea cu ceaşca de cafea în mână şi cu pachetul de ţigări în buzunar, pregătită de "small talk" :)
Pentru că afară ningea şi pentru că a trebuit să merg prin curte pentru a ajunge la ea, mi-a fost un pic frig. Dar cum am dat cu nasu' de căldura m-am relaxat ... M-am aşezat pe scaunul de langă sobă, la fel cum făceam şi când eram mică...
Asta m-a făcut să îmi amintesc de copilărie şi de toate chestiile care mă bucurau când eram "mucoasă", like: statul în ploaie, prima ninsoare, mirosul hainei de piele a tatălui meu, BONIBON, căţeii mici, desenele, cartofii prăjiţi de mamaia, pixurile, părul mamei, banca mea (din generală), măsuţa din curte, "luptele" cu sor'mea, jocurile ... stuff, fun stuff, the stuff dreams are made of...
Partea amuzantă este că încă mă mai distrează multe dintre cele enunţate mai sus, atât că mintea mi-a devenit un pic mai perversă şi imaginaţia intervine pe alte planuri decât cele din copilărie... mă rog, cred că e normal :))

A trecut şi unchiuleţu' pe aici, îl ador pe omu' ăsta... E teribil de deştept! Poate să vorbească ore în şir despre nişte lucruri banale, fără să te plictisească, fără să repete over and over again nişte chestii, te ţine alert când îţi povesteşte; de la banalităţi ajunge la poveşti istorice, mituri, poezie, romantism, satiră.... genial omu'. Dezbatem tot felul de subiecte... ce mai, e un om alături de care timpul petrecut devine o reală plăcere + că te alegi cu nişte noţiuni noi , nişte chestii pe care, poate, nu le ştiai ... Cât de puţin înseamna de fapt o diplomă, dar cât de mult înseamnă ceea ce rămane în urma unei carţi citite...


Hope you'll have a great day!

Un comentariu:

Ella spunea...

dude, i kno'...i like ur uncle too :))