vineri, 12 iunie 2009

Prietenie :)

Prietenia cred că trebuie să fie un gest reflex, involuntar.
Mie mi se pare un pic ciudat să văd prieteni certându-se (de exemplu) din pricina unei discuţii în contradictoriu. Sincer! Mi se pare absurd!

Dacă ştii că nu eşti în stare să porti o discuţie civilizată, cu argumente, las-o dracu' de magie, că nu are rost să te cerţi cu cineva doar pentru că esti tu plecat cu sorcova. Ori poţi să incerci să iţi depăşeşti condiţia. Da', ştii, trebuie să ai puţin creier să îţi dai seama că eşti prost (să poţi să iei atitudine şi să te schimbi) :D
De ce trebuie să iei personal nişte chestii care nu te vizează în mod direct.
De ce să te superi că nu eşti capabil să găseşti argumente viabile? Efectul nu este cel scontat? Mai încearcă! Poate data viitoare o să primeşti rezultatul deziderat... Încearcă în fată oglinzii. Da' vezi că tre' să fi critic cu tine însuţi! Tre' să fi intransigent :))

Eu mă abtin de la asemenea discuţii cănd nu mă simt în stare sau cand ştiu că nu am cu cine... Nu sunt genu' de femeie masochistă, nu îmi bat capu' dacă nu e necesar...
Cred în hedonism :P
Sfatul meu (in general) este : Think twice! [în cel mai rău caz interlocutorul o să te considere mai slow; da' cui ii pasă?]

Have an awesome day! :D

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

O seara frumoasa iti doresc!