duminică, 20 septembrie 2009

Ce faci cu o diplomă? ...ummmmm, să vedem.... Nimic! :)

Ce faci cu o diplomă pe care poate o meriţi? Sau dacă nu o meriţi, măcar ai "muncit" un pic pentru ea, ai depus un pic de efort... Aparent nu faci nimic! O laşi să troneze falnic pe perete sau pe un raft. O laşi să adune praf. Te uiţi la ea, o admiri... te gandeşti ce frumos sună titlul: " Facultatea X acordă absolventului Y dreptul de a profesa ca inginer, cu toate responsabilităţile, onorurile şi privilegiile".... Aproape că mi se zbârleşte pielea de emoţie (afirmaţie deloc ironică)

Majoritatea joburilor, de fapt majoritatea angajatorilor, cer experienţă. Bun! Eu nu am ... ce facem? Cum rezolv? Experienţa se capătă muncind, nu? Şi dacă nu am cum să mă angajez, eu ce fac? Din păcate pentru mine, eu nu prea am pile... mai ales în domeniul în care mi-aş dori să lucrez... Basically I'm fucked,right? :)

O să ajung în situaţia de care am "fugit": o să ajung Asistent Manager (adică pe limba mea secretară). Şi asta nu îmi place, adică nu mi se potriveşte. Tre' să tac şi să suport consecintele... Din nou, o situaţie neplăcută...
Concluzia: Fetelor, nu vă mai obosiţi! Cum zicea şi cel mai misogin individ pe care îl ştiu: "Ingineria nu e pentru gagici!" (asta zice un profesor universitar, din păcate).
O să vă loviţi de rahaturi şi de porci care vor să vă facă să "înţelegeţi" că voi nu puteţi, că voi nu aveţi ce vă trebuie pentru domeniul ăsta, că dacă aveţi sâni şi vagin întruniţi de fapt cele mai mari defecte pentru un inginer... You have to have BALLS? Well, tits are BALLS too, you jackass!... Our balls are usually bigger than yours! :D
Niciodată nu m-am "folosit" de aspectul fizic să obţin ceva. Niciodată nu am profitat de faptul că sunt femeie. Acum îmi dau seama că sunt proastă, că poate altele fac asta... Da' înca mai sper că o sa fie şi ca mine cândva. :) Sper să nu fiu eu nevoită să mă schimb, doar pentru că "vremurile noastre cer asta"...
Şi sper ca data viitoare să primeze cunoştinţele omului în detrimentul aspectului fizic sau al gradului de rudenie cu intervievatorul. :)


Cu respect, Dana

2 comentarii:

Ella spunea...

a dude...i know...mai tre' sa si platim ca sa o luam acasa, ai sarit detaliul asta :))

Stranger :) spunea...

:)) l-am sarit pentru ca atunci cand am scris asta nu stiam inca detaliul cu "pay to take it". but still, macar pe noi nu ne costa mult, we only pay for the paper and stuff :))