joi, 20 august 2009

Pinky and the....ummm,right, Brain!

Eu ştiu că am memorie scurtă, de asta obişnuiesc să notez chestii....
Notez obsesiv. Biroul de acasă este plin de hârtii, hârtiuţe, mai mari, mai mici, albe, verzi, galbene... în fine, you got the point. :)
Îmi place să îmi amintesc ce filme am văzut, dar dat fiind faptul că memoria nu mă ajută să reţin titluri (oricât de mult m-ar marca filmul) am reuşit să găsesc soluţia: WRITE THEM DOWN! Yaaay! Me smart, me genius! :D
Aaaaaa, am uitat să precizez de cealaltă problemă (psihică) a mea : nu îmi place să am taieturi pe foaie, şi din Dumnezeu ştie ce considerente tâmpite, eu vreau să scriu de mână şi cu pixu' (nu cu creionu' , ca să pot să sterg în loc să tai) :D ...Anywho, revenind, aşa mă găsesc de multe ori că transcriu sute de nume de filme. :))
Orice om normal ar zice că până acum ar fi trebuit sa le învaţ pe dinafara...da' n-a fost sa fie, ce sa zic! :))
Lista mea a ajuns cam la 392 filme vizionate (dintre care, estimez, vreo 10 sunt desene).
Voi lăsa o mică listă de nume (cele de care pot sa îmi amintesc fără să caut lista... mi-e lene...sunt atâtea hârtii :))
Nu e top... sunt scrise aleator:
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain, The Five People You Meet In Heaven, The Notebook, RocknRolla, Seven, Snatch, Meet Joe Black, Vanilly Sky, Love Me If You Dare (Jeux d'enfants), Pulp Fiction, A Beautiful Mind, A Good Year, Love Actually, As Good As It Gets, Cowboy Bebop (manga), Donnie Darko, Forgetting Sarah Marshall, P.S: I love you, Dear Frankie, Into The Wild, Wristcutters: A love story, American Beauty, Good Luck Chuck,10 Things I Hate About You, The Pleasure Of Your Company - Wedding Daze, Reign Over Me, 50 First Dates, Anger Management, Awake, Dead Poets Society, Cruel Intentions, Serendipity, Dot the I, Deceit, Rumor Has It, Notting Hill, Barfuss, The Shawshank Redemption, Before Sunrise/Sunset (ambele parti sunt foarte dragute), Lucky Number Slevin, Green Mile, Fight Club, The Long Weekend, Freedom Writers, About a boy, Mean Girls, You Kill Me ... and so much more :)
Stand-up comedy: Blue Collar Comedy Tour, Jeff Dunham, Lee Evans, The Umbilical Brothers..


Hope you'll have an awesome evening!

Niciun comentariu: