vineri, 13 februarie 2009

21 => 2+1=3 DEMENŢI... din fabrica producătoare de material de frecat (conform expresiei "frec menta")


Ştiu că "relaţia matematică" de mai sus nu prea are sens... trebuia să pară un joculeţ, ceva ...anyway

3 bomboane savurate în fiecare dimineaţă care ne ajută să râdem, să fim un pic mai demenţi, să facem faţă moacelor plictisite pe care le întâlnim cam peste tot. Bat pasu' pe loc, sunt sigură că ştiţi numele lor: Escu, Orlando şi Popescu
-Escu : charismaticu' cu zulufi
-Orlando : cântăreţu' fabricii
-Popescu : well... el e primu' care îţi dă "Bună dimineaţa!" :) ... cred că Escu şi Orlando înca mai cască în momentul în care Popescu "ia atitudine" :))
Îi ador pe oamenii ăştia!!! Da, recunosc, am probleme cu capu' :
Obişnuiesc să mă trezesc de la 6:30 doar ca să îi ascult pe ei :)) (chiar dacă nu am treabă în ziua respectivă )
Pun cafeaua la fiert, între timp aprind prima ţigară, până încep băieţii să vorbească, eu sunt deja comod aşezată pe scaunul din colţul bucătăriei, ascultându-i la RAŢUŞCA mea (eu am radio în formă de raţuşcă :D , pentru că deşi am aproape 22 de ani , tot copil rămân).
M-au făcut: să râd, să îmi bag creionul în ochi, să îmi ard telefonu' cu ţigara, să îmi pun cafeaua în braţe, să ajung târziu la un examen, să le dau mesaje cu caru', să cad în timp ce mă îmbrac (pentru că s-a întamplat ca dintr-un motiv sau altul, subit, să nu prea îi mai aud pe baieţi... Şi evident, doar nu era să ratez gluma, aşa că am sărit ca o gazelă împuşcată, cu graţia unei balene eşuate, pe biata raţuşcă să îi sucesc gâtu' să "resuscitez" volumu' ( nu promovez violenţa, trebuie să sucesc gatu' raţei ca să aud şi eu ceva )... şi am făcut o splendidă vânătaie pe tibie... SWEET :> ) ["@#!~@%*^%*"] Sper doar să îmi treacă vânătaia aia cât mai repede.... ca să fac alta :))
Anyway, sunt fană declarată a domnilor : Escu,Orlando şi Popescu
P.S. : Eu sunt de părere că ,deşi toţi sunt simpatici, tot Escu e cel mai HOT :) (treaba asta e lipsită de orice conotaţie sexuală, adică , mă rog, îl admir pe om, îi pot aprecia şi calităţile fizice) . Aşa zic eu , el e cel mai bun exemplu în ceea ce priveşte cuvântul : BĂRBAT (adică trebuie să întrunească mai multe calitaţi, pe care nu urmează să le enumăr, pentru că nu despre asta e vorba de fapt ... bla bla bla , you know?)... oricum omul ăsta le are ;)
Şi în încheiere, pupici cu .... miere? (mie nu îmi place mierea, da' în fine, să zicem că se poate accepta şi formularea asta)

Hope you'll have an awesome LIFE! :* :*

Niciun comentariu: