duminică, 5 octombrie 2008

Fiintă revoltată!! ... (meaning EU)

M-am aşezat comod în faţa tastaturii cu un scop precis şi anume acela de a expune câteva dintre lucrurile pe care eu aş vrea să le văd schimbate în dulcea noastra ţara. Trebuie să începem, evident, cu oamenii. DAR .... mi-am dat seama că nu e chiar aşa de simplu, ideile vin buluc, se amestecă, fug, revin, nu ştii cu ce să începi ... şi stai ... şi te gândeşti ...astfel, mi-am amintit de o 'întamplare':
Vara trecută, venind cu mama de la piaţă, ma întalnesc cu o puştoaica (13 ani) , care îmi este vecină. Nimic anormal sau bizar, asta pană in momentul în care mă uit la faţa domnişoarei... Văd o copilă cu mult creion negru la ochi, fard albastru închis, un maieu strâmt şi foarte decoltat( if i may say so) care ar fi vrut să ofere o splendidă panoramă (da' din păcate copila nu avea,încă , ce să bage în sutienul negru care se vedea pe sub maieul ăla ciclam), continuând cu descrierea: o fustă de mărimea unei batiste, o geantă pusă pe mâna care părea chiar fracturată, tocuri...tot tacâmu' ...bla bla bla.... Acum eu nu vreau să spun ca ar fi de vină ea pentru ţinuta abordată, dar ma întreb ce o fi fost în capu' lu' mă-sa (în cazul în care a văzut-o ieşind în felul ăla pe stradă) ??? Nu vreau să par o bunicuţă, da' pe bune, eu la 13 ani nu mă îmbrăcam în felul ăla (pentru că, slavă cerului, am o mamă sănătoasă la cap, care probabil m-ar fi pocnit dacă m-ar fi văzut în halul ăla ). Şi tot ce zic aici nu zic din 'gelozie' sau mai ştiu eu ce trece fiecăruia prin cap când citeşte asta, spun asta doar pentru că nu înţeleg unde a disparut decenţa, şi nu înteleg nici de ce a devenit un concept atât de străin pentru 'ăia mai mici' ... Mă deranjează să văd domnişoare de 15-17 ani care înjura mai mult şi mai rău decât un birjar, mă deranjează să văd domnişoare pe stradă fumând ( şi eu fumez,da' nu pe stradă ), mă deranjează puştii ăia 'nigga wannabe' care consideră că sunt mai 'cul' dacă se dau bad boy şi ajung acasă şi se schimbă în pijămaluţele lor roz cu ursuleţi şi norisori .... mă deranjează multe .... Şi totuşi... Nu mă minunez aşa de tare având în vedere că am citit acum ceva timp într-un ziar un articol despre o fetiţă de 12 ani, al cărei ţel în viaţă este să fie BARBIE (şi din nou, mama ei era de acord, ba chiar o încuraja) ... În fine, rezumând ideea, am şi eu o dorinţă : dacă pe acest blog va poposi vreo fată care se încadrează în descrierea de mai sus, mi-ar plăcea foarte mult să citească, să se gândească un pic, şi dacă doreşte sau consideră că este necesar, să se şi schimbe (...de preferat în bine )... Dacă azi se schimbă unu',mâine altu'... tot e ceva.... Baby steps sweetie,baby steps


În speranta că cele câteva rânduri vor însemna ceva pentru cineva...


yours truly,Dana

P.S : nu o cunosc pe copila din poză ... da' o compătimesc ...



Niciun comentariu: